مرسی دانلود

162
  • admin1
  • 12 ژوئن 17
  • بازی اکشن

دانلود بازی رایانه ای  زیبا Project IGI 1 I’M Going In

دانلود بازی ۱ IGI – نسخه سالم و معتبر به همراه نقد و بررسی بازی

دانلود بازی 1 IGI

دانلود بازی ۱ IGI

نام بازی:Project IGI 1 I’m Going In

پلتفرم:PC – Windows

سبک:First Person Shooter

ژانر:مخفی کاری-اکشن

با سلام امروز رسانه مردمی مرسی دانلود برای شما عزیزان بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی IGI 1 را آماده دانلود کرده است.بازی IGI 1 یکی از به یاد ماندنی ترین از بازی های رایانه می باشید که به جرات می توان گفت هرگز از خاطرات گیمر ها پاک نمی شود و هنوز هم با وجود بازی های جدید و پر گرافیک خیلی طرفدار دارد.دانلود بازی دانلود بازی IGI 1 در پاین نقد در ادمه مطلب.

داستان:(لینک دانلود بازی در انتهای نقد)


شخصیت اصلی بازی IGI 1 یعنی David Llewellyn Jones که در نقش Jones خواهید بود باید طی عملیات هایی مختلف و جذاب در چند اردوگاه و پادگان ماموریت هایی را انجام دهید.داستان بازی از جایی شروع میشود که شوروی سابق دست به ماموریت های تروریستی میزند همچنین آنان یک کلاهک هسته ای را دزدیده اند.اولین ماموریت شما یافتن فردیست که اطلاعات زیادی در مورد این کلاهک هسته ای دارد ، کسی که هماهنگی های لازم و ماموریت های شما را به شما ابلاغ میکند سرگرد Rebecca است بازی شامل ۱۴ مرحله می باشد ،  شما در طول مرحله ها چک پوینت ندارید و پس از اتمام هر مرحله بازی سیو می شود پس باید نهایت دقت را در طول مرحله انجام دهید ، این کار سبب سخت تر شدن بازی شده و بازی باز را به چالش می کشاند.به هر حال در مرحله ۱۴ این کلاهک پیدا شده و به ارتش آمریکا تحویل داده میشود…البته یکی از جذابیت هایی این عنوان این است که مراحل بازی متنوع است و شما فقط ماموریت ها را در اردوگاه ها انجام نمی دهید.البته سبک بازی مخفی کاری است و در چند مرحله ی بعد رئیس شما به شما خیانت می کند و شما را در جنگل بدون هیچ اسلحه تنها می گذارد،شما باید با چاقو سربازانی که در جنگل قرار دارند را بکشید و از اسلحه ی آنها استفاده کنید.کمتر گیمری است که با سری بازی ۱ IGI خاطره نداشته باشد.گیمر ها در آن زمان با یکی از بهترین بازی های تاریخ روبرو بودند.

دانلود بازی IGI 1

صحنه ای از بازی که شما مانده اید و یک چاقو و مخفی کاری لذت بخش در بازی IGI 1

تحلیلی بر داستان:

داستان بازی IGI 1 نسبت به رقبای خود در زمان خود بسیار جذاب بوده و از این سبک داستان عناوین انگشت شماری در جهان هستند.معمولا بازی را باید نسبت به زمان انتشارش نقد و بررسی کرد و بازی IGI 1 در زمان خود یکی از بهترین داستان های دنیای بازی های رایانه ای را داشت.

دانلود بازی- IGI 1

تصویری زیبا از بازی IGI 1 -در آن زمان کمتر بازی بود که بتواند چنین صحنه ای زیبا را خلق کند.

گرافیک:

گرافیک بازی در آن زمان به خوبی کار شده بود و یکی از بازی های پر گرافیک آن زمان محسوب می شد،سایه ها و حس جنگجو بودن به بازیباز وارد می شود و می توانیم این را تایید کنیم که Innerloop Studios در ساخت بازی خودکوتاهی نکرده.صورت شخصیت ها  در ان زمان به خوبی کار شده و تنوع سرباز ها خوب بود،لباس متفاوت و اسلحه و… .کامپیوتر ها در بازی به خوبی کارشده و حتی کوه ها و تپه ها چشم نواز و زیبا هستند.در بازی ۱ IGI زمین وسیع و به خوبی کار شده و Innerloop Stidos به توانسته تنوع محیط مراحل را خلق کند تا بازی کسل کننده نباشد.

دانود بازی IGI 1

نشانه گیری با موس در بازی IGI 1 بسیار عالی کار شده و شما راحت می توانید نشانه گیری کرده یا HeadShot بزنید
گیم پلی:

گیم پلی یکی از مهمترین بخش بازی های رایانه ای می باشد.یک گیم پلی خوب بازی را در تاریخ ماندگار می کند.گیم پلی بازی IGI 1 بسیار جذاب و خوب کار شده و مشکل خاصی در گیم پلی وجود ندارد.البته گیم پلی هم قابل تنظیم است ولی گیم پلی،کنترل اسلحه بسیار خوب و عالی کار شده و گیمر ها می توانند نشانه گیری دقیق انجام داده و دشمن را از پای در بیاورند-کنترل خوب باعث شده که یک گیمر کهنه کار به راحتی HeadShot بزند و از بازی لذت ببرد.در بازی مخفیکار بسیار خوب کار شده و شما می توانید به راحتی با استفاده از چاقو دشمنان خود را بدون ایجاد سر و صدا از پای در بیاورید.

دانود بازی IGI 1

HeadShot زدن با استفاد از اسلحه اسنایپر بسیار لذت بخش است و احساس خوب یک تک تیر انداز را به گیمر منتقل می کند

موسیقی و صدا گذاری:

در بازی ۱ IGI از موسیقی قابل توجهی استفاده نشده اما صداگذاری و افکت های صوتی به خوبی انجام گرفته.صدای هر اسلحه و برخورد تیر با هرمنطقه متفاوت است. وقتی یک حریف را HeadShot می کنیم صدایی به گوش نمی رسد و این بسیار جالب بود .صدای راه رفتن در راه رو ها نسبت به راه رفتن بر روی خاک بسیار متفاوت است.در راه رو ها صدای چکمه ی Jones و انعکاس صدا هم به گوش می رسد!!اما در هوای باز صدای راه رفتن بر روی خاک به گوش می رسد.این نکته به جذابیت بازی می افزاید.به شما توصیه می کنم بازی ۱ IGI را با هدفون بازی کنید.

دانلود بازی IGI 1

یکی از بیاد ماندنی ترین بازی تاریخ بدون شک بازی IGI 1 است بازی که به جرات می توان گفت گیمرها از آن خاطرات فراوانی دارند

نتیجه:

اگر دنبال یک بازی  مخفی کاری و اکشن با حجم کم و گیم پلی سر گرم کننده و  گرافیک قابل قبول هستید من به شما بازی ۱ IGI را توصیه می کنم.گرافیک خوب نسبت به زمان،افکت های بسیار عالی،داستان جالب و درگیر کننده.شاید تا به حال بارها و بارها اسم این بازی را از دوستان و گیمر های کهنه کار شنیده اید – بازی که در تاریخ بازی های رایانه ای ثبت شده و هر کسی که این بازی در زمان انتشارش انجام داده از این بازی به عنوان یکی از بیاد ماندنی ترین بازی های دوران زندگیش یاد می کند بازی حمله به اردوگاه بازی که شاید از زمان انتشارش زمان زیادی گذشته ولی بازی کردن این بازی قطعا شما را راضی می کند.ما به شما دانلود بازی ۱ IGI را پیشنهاد می کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز
پردازنده: PII or equivalent
رَم: ۱۲۸ MB
گرافیک مورد نیاز: ۳۲ MB
فضای مورد نیاز برای نصب بازی: ۴۰۰ MB

سیستم پیشنهادی

پردازنده: PII or equivalent
رَم: ۲۵۶ MB
گرافیک مورد نیاز: ۶۴ MB
فضای مورد نیاز برای نصب بازی: ۴۰۰ MB

داستان:۹٫۵/۱۰
گرافیک:
۹/۱۰
موسیقی و صدا گذاری:
۹٫۵/۱۰
گیم پلی:
۱۰/۱۰

نمره کل:۹٫۵/۱۰

نقد و بررسی توسط رسانه مردمی مرسی دانلود.کپی برداری از مطلب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. باتشکردانلود بازی کامپیوتر-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

منبع و پسورد : www.mer30download.com

فرمت:rar

دانلود بازیIGI 1

14 دیدگاه ارسال شده است

  1. توک
    83
    نوامبر 16, 2019

    در هاش باز نمیکنه

    • hedar
      94
      نوامبر 16, 2019

      چی شد.

  2. ایمان
    93
    نوامبر 18, 2019

    همه جا قطع شده، مجبوریم اینجا یه کامنت بذاریم حد اقل بگیم زنده ایم

  3. مهدی
    96
    نوامبر 18, 2019

    یا خدا چی کار کنیم با این قطعی همگانی
    فقط از سایت های داخل ایران میشه دانلود کرد!!!
    یکی به دادمون برسه

    • hedar
      85
      نوامبر 18, 2019

      انشالله درست میشه.
      این سایت بازی هم به راهه
      https://vgdl.ir

  4. سعید
    85
    نوامبر 18, 2019

    سایتی ایرانی مثل گوگل برای سرچ از سایت های ایرانی هست آیا؟

    • hedar
      81
      نوامبر 18, 2019

      خیر.متاسفانه همچنین مرورگری وجود ندارد.یک مرورگر به نام پارسی جو قبلا بود ولی قابلیت اون خیلی ضعیف هستش.تست کردم بالا نیومد.

  5. سعيد
    83
    نوامبر 18, 2019

    پس چطور ميشه آدرس سايت هاي داخلي رو پيدا كرد حالا كه اينترنت بين الملل قطعه

    • hedar
      88
      نوامبر 19, 2019

      در حال حاضر فقط باید آدرس اونا را به انگلیسی در مرورگر تایپ کنید و کلید اینتر رو بزنید.اگر سرور سایت هم داخل ایران نباشد دیگه بالا نمیاد و باید تا رفع همه موارد صبر کرد.

  6. Sina
    91
    آوریل 9, 2020

    لینک دانلودش کجاست

    • hedar
      92
      آوریل 9, 2020

      به ادامه مطلب مراجعه کنید لینک دانلود رو خواهید دید.

  7. ابوالفضل ذوالقدر
    91
    می 5, 2020

    با عرض سلام و ادب به مدیریت سایت . طاعات و عبادات تون قبول باشه انشاءالله .
    دستتون درد نکنه که این بازی رو گذاشتین . رفتم تو ایام تابستون . اون موقع یه سیستم متوسطی داشتم که از مال دنیا جاست کاز ۱ رو به خوبی اجرا میکرد . چه بسا منو به خاطر بازی جاست کاز و آی جی آی منو از جلوی کامپیوتر بلند میکردن و میگفتن بشین سر سفره غذاتو بخور . خاطراتم زنده شد . ممنون اگه میشه بازی مکس پین ۲و۱ رو با دوبله فارسی رایگان قرار بدین .

    • hedar
      88
      می 5, 2020

      بررسی و در صورت موجود بودن قرار خواهد گرفت.

  8. sina
    81
    جولای 17, 2020

    سلام ممنون از سایت خوبتون عالی بود خاطراتمون زنده شد

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *